fredag 18 november 2011

18/11 2011 kväll

hej!

sista dagen på dagiset idag :(
kommer sakna barnen fett mycket!
bjöd på glass och pepparkakor, så bakade två barn muffins också, så vi var väldigt onyttiga!
var på kajsas avdelnig, övade på lucia sånger och lekte! kul :d
fick jättebra omdöme, så det var kul! :)
på rasten gick jag, kajsa och nicole på promenad, när vi kom tillbaka skulle jag och nicole gå ut med barnen, skrev om "tommy tycker om mig" till en bajs låt med en tjej, haha!
när vi gick in var det bara tre barn kvar sen, så vi byggde en koja och sen gick jag hem :(
fick massa gulliga hejdå-kramar!
en av superhjältarna, som nästan aldrig vill kramas fick jag en slö hejdå kram av, sen när jag precis stängde dörren hörde jag bara: EMMAAAA!!! hejdå..
så jag vände, så stod han där så fick jag världens bamse-kram! så söt och mysig!
det har varit två underbara veckor!
kommer säkert snart på mer grejer som hände, lägger till det på något inlägg isåfall :)

nu sitter jag och myser i kajsas soffa :*
vi hörs!
puss!
( Y )
..V


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar