fredag 11 november 2011

11-11-11

hej!

freeeedag! och inte vilken fredag som helst utan 11-11-11 !

fattar ni känslan man får när en av fröknarna berättar att en av superhjältarnas pappa har sagt att hans son sa: hoppas emma är där idag! och att hon inte är sjuk, det skulle vara så tråkigt.. den där emma har satt spår i min son asså!

såå gulligt!
efter det dagliga morgon discot till eric saade blev det att baka chokladmuffins med mina två superhjältar ;)
det gick... bra.. eller ah.. 4-åringar är inte så bra på att knäcka ägg med mera, haha! men goda blev dom :)
sen var min avdelning ute och lekte med kajsas avdelning :D
sen blev klockan 11:11 , det va ganska coolt ändå. 11-11-11-11:11.
men även om jag har haft jätteroligt så ska det bli skönt med helg.
har ju nästan träningsvärk i armarna efter att ha pött fart på så många gungor!
men mysigt att man känner sig så omtyckt (a)

imorgon åker jag med som ledare på 97ornas konfaläger, ska bli kul :)
men eftersom att jag bloggar från mobilen så får ni nog uppdatering ändå :*

nu ska jag sova.
puss!
( Y )
..V

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar