söndag 20 november 2011

20/11 2011

hej!

idag har jag bara slöat och varit allmänt jobbig mot elin och henrik, hähä (a)

sen så gick en kille i min klass förbi mitt hus så knackade pappa, och jag ville verkligen inte att han utanför skulle se mig, så smart som jag är slänger jag mig med all kraft ner på golvet och hörnet på mobilen träffar rätt på nyckelbenet som blev helt rött och blått och jag kunde inte röra armen, trodde det va brutet, haha!
men nu är det nästan bra igen!

såg två av mina små söta dagisbarn när jag skulle till skogen och gå med hunden, urgulliga!

imorgon blir det tillbaka till skolan efter tre veckor, usch!

men men, jag och salli kommer vara as coola i våra nya hörlurar, mahahaha!

sen två timmars extra dansträning! :D

bild från gothia invigningen, saknar det sjukt mycket!
nästan lika mycket som jag saknar vrångö!

nu ska jag dejta duschen!
puss!
( Y )
..V


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar