lördag 21 april 2012

superman jaao

hej!

fest bilder och bild på dagens sega outfit! outfit bilden hamnade i mitten och jag orkar inte göra något åt det nu.

uppdaterade inte i torsdags eller igår..
torsdagen gick mest åt till det nationella provet i engelska, det gick helt okej :)

igår fick jag totalt utbrott på min mattelärare, haha..
sen hade jag historia prov och lite sånt.
sen på kvällen va det fest hos mange, för bästa pettson fyllde år igår så mange fixa fest. det var sjukt awesome! jag, pettson, ludwig och sanna bestämde oss för att avsluta festen runt halv sex imorse, för då hade alla utom vi somnat så vi gick också och la oss då, sen vaknade vi två timmar senare och började städa..
när jag kom hem runt elva gick jag långpromenad med hunden och sen sov jag till halv åtta typ, underbart att vända på dygnet!
kollade på barca-real med familjen + henke, dock vann real så det var inte så kul. nu har jag kollat baksmällan och snart ska jag sova igen!

imorgon ska jag nog leka med sanna!

puss!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar