tisdag 10 april 2012

om du vore mer som mig skulle jag gå ner på dig.


shabalabala!

idag är en sån där dag när jag borde sitta osminkad med uppsatt hår och en stor t-shirt.
men det är såååååå tråkigt. så nu kände jag för at fixa naglarna och jag gillar verkligen inte att hålla på med naglarna, för jag har så sjukt fula naglar och fingara och händer och hela köret.
men nu håller jag på med det ändå för jag blev inspererad av en bild jag såg, det blir dock inte bra utan väldigt kladdigt, men jag lägger upp en bild sen ändå ;)

egentligen skulle jag på bio sen, men biografen var tydligen stängd idag -.-

vad tycker ni om den nya designen förresten ?

jag ska fixa många läsare nu känner jag för, vet bara inte hur..?
kanske borde sluta på blogspot och börja på blogg eller devote eller något istället?
eller kanske borde göra allt jättepersonligt och börja skriva ner hela mitt liv? fast nä.. sån är inte jag..

nu ska jag fortsätta med mina kladdiga naglar, uppdaterar sen!

pussar på er era banankakor!

1 kommentar:

  1. Byt till Devote , inte blogg.se.
    blogg.se har massor av saker som är kaaaasst !
    DEVOTE !

    instagram, facebook, sms, bdb osv.
    Så får du mer läsare !

    puss på dig älskling

    SvaraRadera