torsdag 2 september 2010

2/9 2010


hej töntar ! :D <3


idag har jag vart med kajsaa , sen blev det nån konfa grej xd
vet inte om jag ska konfa mej asså ;oo


dagens sanning : Rödluvan lyssnade
inte på sin mamma, Pinocchio var en lögnare, Robin Hood var en tjuv, Tarzan
gick utan kläder och lekte med sin "apa", Snövit levde ihop med 7 män
(den slampan), Pippi jagades av soc och Emil söp sig full i unga år. Det här
växte jag upp med, så klaga inte på hur jag blivit! ♥


dages skratt : jag : han har sagt till mej att han är buddhist och ber till buddah ! malin : tror du på det ? för han har sagt till mej att han är kär i brad pitt också ..

dagens stjärna : kajsa olsson!!!! :D

bara för att jag vet att maja läser detta , så ska hon veta att hon är bäst och jag älskar henne :* <33


puss !!

( Y )
..V

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar