tisdag 31 augusti 2010

31/8 2010


heej !

ni får en extremt gammal , ful bild för jag hittar inte min USB-sladd -.-

sebbe tkr att jag är osocial på min blogg så det blir ett låååååångt inlägg nu :D

idag gick jag först till skolan , fan va flum alla va idag , det gillas (yy'

och enligt nån lärare är jag och kajsa "smartare än vad vi vill" lixom wtf ?

alla va typ friska idag , så blir jag sjuk :o så stack hem före sista lektionen .
jag som skulle vart med kajsa idag :((((
så det får bli imorn istället , vi ska kolla på nån cp film som vi har sett typ 19874326 ggr (HH'

nu vet jag inte va jag ska skriva , men jag lova att det skulle bli ett långt inlägg sådetså!
btw , finns det ett ord som heter sådetså , eller heter det nått annat ? ;ooo

min skoldag as chill idag , börja 10 och slutade 10 i två (aa'

matten va fan as kul , för roger har fin rumpa och tycker att vi noisar , va det nu är :DD
och han hade haft en trevlig helg ;))

sen mobba tysken mej när jag mådde dåligt :((((((((( men det ska han få för imorn (a)

vi skulle färga danias löshår idag , men så blev jag sjuk , som jag sa :O
jag har trååååkit och vette fan va jag ska skriva mer nu asså :(

jag behöver nya halstabletter (aa' om nån undrar :DDDD
så vill jag har bruna , blåa eller lila linser :((((

nu får ni förfa-an nöja er med detta inlägget :O
för jag kommer inte på nått mer att skriva :(

juste ! min tuffa dagis kompis oskar fyller år idag , grattis till han :D

dagens låt : Eminem – Not Afraid älska :*


puss !

( Y )
..V



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar