söndag 22 november 2009

kan säga förlåt för dålig uppdaterning, men det börjar bli tjatigt...

heejj :DDD

pallade inte nytt språk idag ^^

har inte bloggat på lääääänge ;ooo

igår va jag iaf på kalas hos gudfar min :)
mormor och ingegerd är mkt roliga (yy' <3
+ att jag och hanna har riktigt sjuk humor xdd <3

idag blev det först tipspromenad med älsklings kusin hanna :D
vi har mkt konstiga saker för oss , vi ska till exempel gå på dagis i Pamplona, hoppa fallskärm och mkt annat innan vi blir stora, eller så gör vi det när vi har blivit pensionärer ;)<333 älskar dej kusiiin (aa)
sen har jag städat och plockat i rummet medans pappa har tagit bort borden på väggen, så snart är rummet grått ;dd

dagens låt : Alyssa lies - jason micheal carroll




ful jag vet , men what ever ;D

Puss&Kram ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar