onsdag 25 november 2009

Wednesday means happy (:


Hej sötaste söt folket i söt världen ! :DDD <3333

jag tror inte jag har berättat om hur roligt jag hade i måndags ? ;)
först tråk skola -.- men sen blev det bästavännerna kajsa och becca :dd <3
pulver-mos och fiskpinnar , men för kajsas del blev det fiskpinne-mos by emma och becca xdd
sen kasta becca en vanilj klump från en vanilj bulle på kajsa ;o
efter det låste vi ute kajsa i beccas ute rum där det va typ - 3978364816 grader :D
sen hade vi mys innan junis (a)

förlåt...

igår hände typ ingenting ^^

idag hände det massor :D
nån cp undersökning med 73 frågor :o
"den mest personliga är om du är kille eller tjej" yeah , right...
sen skulle vi ha SO redovisning ;s jag och johanna va flum när vi träna xd
"en snabb gröt med skål" hahaha !
efter skolan blev det kajsa och malin , sen dans :D <33
är glad att det typ är som vanligt igen ;*

imorn börjar jag 8.20 ist för 8.50 , för vi ska GÅ till gymnasiet och kolla på teater -.-

Puss&Kram ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar