onsdag 13 juni 2012

sommarlov!

hejhejhej!

jag hade skrivit ett inlägg men då la mitt internet av, love my life!

nu har det iallafall varit sommarlov i några dagar, sammanfattning:
fredag: avslutning med massa tårar. sknar redan 9B.. lunch hos mormor, hem, fixa mig, dansa på mingla i mark, hem, fixa mig, upp till barrsjön i ösregnet, ångrade oss, gick till amanda och spenderade kvällen där, gick till donken, gick hem och sov med sanna och moa.
lördag: shopping med sanna, åkte hem, powerwalk med sanna, gick hem, mingla i mark med sanna, hanna, ida, johanna, hanna, hilda, ebba, agnes och fler, kapten röd <3, hem och sova med sanna.
söndag: kalas hos älskade storebror <3
måndag: gbg med syster, film-casting, hem, fixa mig, åka till daniel, hem, äta, fixa mig, åka till kajsa och kolla sverige-ukriana.
idag: vakna, fixa mig, åka till daniel, åka hem, äta pizza, kolla polen-ryssland.

imorgon blir det nog daniel och sen kolla hans match!

klockan är 2:56 och jag är äckligt törstig, men jag vågar inte gå ner, något monster kanske äter upp mig..?

men jag ska sova nu! puss puss!

vill ha dom här lola ramona och iron fist skorna : 













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar