söndag 30 oktober 2011

30/10 2011


hej.

seg dag idag.
först tipspromenad, sen sega, sen donken med hanna hilda fanny och daniel.
sen skulle vi gå till salli och stå utanför hennes fönster med luvor på oss och skrämma skiten ur henne.
men det sluta med att ho kom upp bakom oss istället...
sen satt vi ute på hennes trappa och myste!
lovet planerat :
måndag: vet inte, kajsa kanske?
tisdag: ullared med kajsa och hennes mormors gäng!
onsdag: borås
torsdag: salli
fredag: om axel kommer hit så blir det nog träffa honom med några kompisar
lördag: innebandynatta eller filmkväll hos salli
söndag: vet inte

vill bara skriva av mig lite, tyck att jag är emo om ni vill, men tycker att det är okej ibland.
visst, man kan låssas att allt är bra och sätta på ett fejk leende.
men jag kanske inte är den glada tjejen som jag visar mig som?
vågar dock inte visa nått annat än glädje i skolan eller på andra sociala ställen. alla blr ju cp oroliga om dom får reda på att man inte mår bra.
men stress, skolan, speglar och svek kanske gör att man inte kan sova eller bara vill försvinna?
när allt är skit och det kommer en person och räddar en och får en att må så sjukt bra igen, och den också sviker, vem räddar en då?

nä nu ska jag sluta va emo och göra nått vettigt.

puss!
( Y )
..V

2 kommentarer:

  1. men älskade du, du är inte emo om du bara skriver av dig. det gör jag ofta men jag är inte emo för det ju.. du vet att om du vill prata finns jag alltid här, nu då & föralltid! jag lovar! emma, jag älskar dej och finns alltid här, glöm aldrig det!

    SvaraRadera