tisdag 16 augusti 2011

16/8 2011


hej!

dålig uppdatering.. jag vet!

men jag fyllde ju år och sen åkte jag på konfa läger.

konfa lägret är ärligt talat det bästa jag har gjort i hela mitt liv.
är så sjukt glad att dom andra lyckades övertala mej att följa med!
vill inget annat just nu än att åka tillbaka med hela gruppen.
allt va perfekt...

jag skiter i listan idag för jag har bara konstiga svar på den idag.

ni får kolla på alla bilder på fb för det tar så lång tid att ladda upp här (a)
http://www.facebook.com/profile.php?id=1299022138&sk=photos


men ni får en underbar bild på hela gruppen som tagits med en av våra ledares kamera !
hennes blogg ---> http://hannapeterssooon.blogg.se/?tmp=14192816

nu ska jag städa och fixa mej, sen ska jag träffa salli, sjukt längesen vi hittade på nått tsm!
sen ikväll blir det tjejkväll med konfa tjejerna och ledarna :* <3

klaras citat :
kyss och slem, du vet från vem ;)
( Y )
..V


your all together lovely.
all together worthy.
all together wonderful to me. <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar