torsdag 10 februari 2011

10/2 2011


hejsan!

orkar inte listan idag , för jag är lat (a)

dagen började dåligt !
först försov jag mej 45 minuter, sen råkade jag rulla in ett hårstrå i min tunnbröd rulle och fick inte ut det, sen kollade jag ut och såg att det hade snöat jätte mycket , den smsade kajsa och sa att hon hade försovit sig så jag fick gå på första lektionen utan henne, sen skulle jag ta på mej ett armband och så va det precis så litet att jag inte fick runt det runt armen, sen gick dragkedjan i mina skor sönder så jag fick ta converse i snön, sen när jag kom fram till skolan hade jag glömt mina nycklar hemma...
men pappa kom och lämnade dom till mej (a)
så dagen blev bra till slut :D

nu har jag suttit och pluggat sen 6 timmar och lyssnat på i'm a barbie girl och hard rock hallelujah :D

nu ska jag kolla svensk maffia !

puss!
( Y )
..V

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar