fredag 10 december 2010

10/12 2010


hallå här :D <3>

tre månader med bejjbii idag (a) <3>

jag skrev vid nyår 2009 att jag skulle göra fler inlägg detta året, men det verkar inte gå så bra xd
då bloggade jag bara ett halvår det blev 73 inlägg, detta året har jag försökt blogga så mycket som möjligt men det har bara blivit 69 inlägg , haha ! jag är kass :D

igår bowla jag med klassen , kul ^^ <3

ikväll kommer mina älsklingar maja , kajsa och nesire hit , sen blir det fotbollsnatta , det blir bäst ! :D <3

hela veckans skratt : på svenskan i tisdags lyssnade vi på en text om en kille som gick och plocka bär och varje dag hittade en tjej som sov i buskarna för hon våga inte gå hem för hennes styv-mamma slog henne.
så fråga våran lärare : varför vågade hon inte gå hem?
björn : *hans tyska brytning* hon hellre ville ligga i buske , TJäckkkka bär.
haha ! :D

gammal , men who gives a fuck ? :D

nu ska jag försöka göra en ny header och städa ...

puss!
( Y )
..V






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar