söndag 21 februari 2010

överrasknings party :DD (L)


hej super sötaste !

dagen började med att jag åt frukost och gjorde mej iordning :D
sen åkte jag med min gudfar till kajsa och vi gick och handlade tacos :) <3
sen bar det av till mej.

vi gjorde detta :
blåste upp 50 ballonger :O ( 2 sprack :( )
blåste serpentiner
hångde upp 40 ballonger ( resten fick ligga lite överallt)
skar gurka
blandade ost
fixa kajsas vitlöks creme fariche
sen gick jag och mötte becca medans kajsa fixa det sista , och pappa stekte köttfärs :p
hon trodde att jag och hon skulle va ;)<3>sen fick hon överrasknings kalas med tacos och massa ballonger :D
vi hade jätte kul !

får inte in bilderna på datan , så det kanske kommer nån annan gång ;) <3
ni är bäst tjejer ! (L) puss på er <3


och puss hejdå på er som läser ;* <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar