lördag 17 oktober 2009

förlåt för dålig uppdatering...


Bok :D

^
| kroatiska ;)

det är kul att redigera bilder så dom blir konstiga :dd

rubriken säger allt ,
det har hänt massor :o
onsdagen var en komisk dag , opration rädda danne , AAAAJ !!
*kajsa och malin fattar*
torsdag va det träning , fast före det va jag med nesire och selone (:
hade följe med kevin och batti hem från träningen , ni är kul xd
igår hade jag fysik prov ;oooo sen gjorde jag inget på eftermiddagen :p
idag va det match , vinst med 85-14 (h) vi är bäst tjejer <3
sen va jag med selone :) vi skrev en låt , haha ;) orkar inte skriva den nu så det får bli en annan dag ;pp
imorn vet jag inte vad som händer ^^

om nåra timmar åker ludwig till tunisien , ha det bäst :) <3

dagens stjärnor går till marbo DU14 :) <3

Puss&Kram ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar