fredag 25 september 2009

Friday, <3


Hej sötsaker ;*

bered er på ett låååångt inlägg :o

hann inte blogga igår för det hände sååååå mkt !
skolan va kul , jag, nesire och totte är bäst på att stå i kö ;) ,
vi va nämligen bland dom 100 första in på kapp ahl :D <3

efter skolan följde kajsa, nesire och selone med mej (:
sen gick vi och mötte becca sen kolla va på killarnas träning ,
sen va det våran egna träning med massa publik ;)<3

efter träningen tror jag att jag slog världs rekord :o , för på 45 minuter hann jag :
ta mej hem från kinnahallen
prata med selone , felix , blerta och blinera
duscha
äta
hitta kläder
klä på mej

sen blev det samuel med kajsa , simon va där också , sen kom ludde och björn ;)
vi gjorde egentligen ingeting, satt bara i samuels soffa och pratade , mys med er (a)<3
snart kommer mamma med pizza , sen blir det hem till kajsa och fixa sig inför discot :))) <33

finns många som borde få veckans stjärna så jag ger den till alla goa människor <3


Puss&Kram ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar